Kandeladesign polski producent tapet oraz lamp

FAQ - częste pytania

  1. Jak robić zakupy na kandeladesign.pl? 
    • Wybierz główną kategorię (Sklep), następnie podkategorię (tapety, lampy, itp.) Jeśli chcesz zawęzić poszukiwania, możesz założyć filtr na motyw lub cenę.
    • Wyświetlaj i przeglądaj produkty. Zobacz powiększenie zdjęcia, sprawdź opis produktu, szczegóły, jakość i opis.
    • Wybierz produkt, zdecyduj się na rodzaj struktury w przypadku tapet, rodzaj montażu i termin realizacji Twojego zamówienia, określ rozmiar wysokości i długość ściany i dodaj do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy. Koszyk z listą wybranych przez Ciebie produktów znajduje się w prawym górnym rogu strony.
    • W przypadku lamp masz możliwość w zależności od produktu do wyboru : wybarwienie elementów drewnianych lub metalowych,  koloru abażuru, lub koloru oplotu. 
    • Każdy produkt ma dedykowaną formę dostawy. Wybierz metodę płatności (Przelew expresowy Payu, Tradycyjny przelew bankowy (24-48h), Płatność przy odbiorze nie jest możliwa, gdyż realizujemy zlecenie konkretnie pod Twoje preferencje.
    • Aby dokończyć składanie zamówienia, musisz założyć konto na stronie. W ten sposób otrzymujesz bezpłatną możliwość śledzenia procesu realizacji Twojego zamówienia.
    • Wpisz swoje dane oraz adres dostawy, jeśli jest inny. Możesz też dodać specjalne uwagi do zamówienia oraz zamówić fakturę VAT.
    • Przejdź dalej i sprawdź poprawność danych oraz zamówienia. Następnie przejdź do płatności
    • Wybierz sposób płatności i potwierdź złożenie zamówienia. Otrzymasz e-mail potwierdzający oraz numer zamówienia.
  2. Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
    • Zadzwoń: 799 069 026 – Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00
    • Napisz: biuro@kandeladesing.pl (zalecane)Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?
      Założenie konta nie jest konieczne, ale dzięki niemu będziesz mieć dostęp do historii zakupów, a zapamiętane dane sprawią, że skrócisz proces złożenia zamówienia.
  1. Co zrobić, jeśli mam problem z zalogowaniem?
    Upewnij się, że wpisany przez Ciebie adres e-mail jest identyczny z tym, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że rejestracja nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj. Możesz logować się za pośrednictwem adresu e-mail.
  1. Czy zakupy są bezpieczne?
    Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz, są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana.
  1. Jakie są formy dostawy?
    Formy dostawy są przypisane do konkretnego produktu. Informacja ta jest podana w karcie produktu w miejscu „Koszty dostawy”.
  1. Ile zapłacę za przesyłkę?
    • Przesyłka kurierska mała – 30 zł
    • Przesyłka kurierska duża – 80 zł
    • Przesyłka drobnicowa – Paleta – 178 zł 
  1. Jakie formy płatności mam do wyboru?
    Wyłącznie płatność „z góry” – realizujemy zamówienia pod Państwa preferencje.
    Przelewy expresowe Pay – szybkie przelewy bankowe i za pomocą kart płatniczych, księgowane błyskawicznie
    Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto Sprzedawcy – zazwyczaj księgowany w 24h
  2. Kiedy otrzymam zakupione produkty?
    W przypadku realizacji zamówienia z kategorii „Tapety” masz możliwość określenia terminu realizacji precyzując podstawowe parametry zamówienia jak wybór rodzaju struktury, rodzaju montażu i właśnie terminu realizacji zamówienia. W przypadku realizacji zamówienia z kategorii „Lampy” termin ten każdorazowo jest określony w karcie produktu w sekcji „Termin realizacji”.
  1. Jakie są możliwości zwrotu?
    Wszystkie nasze produkty są wytworzone zgodnie z Twoim życzeniem, preferencjami i wskazanymi przez Ciebie parametrami, dlatego nie istnieje możliwość zwrotu.
  2. Jakie są zasady reklamacji?
    Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.
    Pobierz formularz reklamacji
  3. Kiedy otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu z tytułu reklamacji towaru?
    Pieniądze za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
    W przeciwnym wypadku reklamowany produkt odeślemy na Twój koszt we wskazany przez Ciebie adres.
  4. Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
    Możesz to zrobić maksymalnie w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia. Musisz otrzymać nasze potwierdzenie zmiany zamówienia.
  5. Jak korzystać z kodów rabatowych?
    Kod rabatowy możesz uzyskać, śledząc nasz newsletter, profil na Facebooku, Instagramie oraz naszą stronę. Bądź z nami na bieżąco, a na pewno żadna promocja Cię nie ominie! Istotne jest, żeby zalogować lub zarejestrować się w serwisie przed finalizacją zamówienia. Posiadając kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim polu po przejściu do koszyka. Pamiętaj, aby wpisać kod dokładnie tak, jak został on podany przez nas (uważając np. na wielkich liter), oraz aby potwierdzić go przyciskiem „Zastosuj”. Rabat zostanie automatycznie zastosowany do złożonego zamówienia.
  6. Czy dany produkt pojawi się ponownie w ofercie?
    Często zdarza się, że jeśli w tej chwili nie ma interesującego Cię produktu w ofercie na stronie, pojawi się on w przyszłości. W takiej sytuacji kliknij „Powiadom mnie o dostępności”.
  1. Czy jest prowadzona sprzedaż zagraniczna?
    Wysyłka produktów za granicę jest możliwa wyłącznie poprzez formularz kontaktowy lub w drodze zapytania wysłanego na e-mail Sprzedawcy: biuro@kandladesign.pl
  2. Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?
    Dzięki zapisowi do naszego newslettera będziesz otrzymywać najświeższe informacje o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Śledź nasze wiadomości – dowiaduj się pierwszy o konkursach i otrzymuj kody rabatowe! Zapisz się!
  1. Jak dobrać właściwy rozmiar tapety?
    W karcie produktu pobierz Instrukcję „W jaki sposób poprawnie zmierzyć ścianę i złożyć zamówieni”. Jeśli nadal nie jesteś pewna/y skontaktuj się z naszym działem Obsługi Klienta za pośrednictwem maila : biuro@kandeladesign.pl
  2. Co to są pliki Cookies ?
    Pliki Cookies to dane informatyczne zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie dla każdego Użytkownika.
0